Godt nyttår

Tenk ett år er igjen gått, og jeg ønsker og ønske hver og en av dere ett rigktig godt nytt år:) Dette har vært ett veldig spennende år med mye good mat og bakst, og ikke minst alle de fantastiske menneskene jeg har fått lov til og møte dette året:) Det er med takknemmlighet jeg… Fortsett å lese Godt nyttår

Årets matblogger (Beste Bakeblogg,Beste bloggfoto og Beste bloggoppskrift)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, blir helt satt ut og målløs da jeg i dag mottok tre mailer til i dag fra Mathallen om att i tilleg til og være nominert i kategorien «Årets matblogger» er jeg også blitt nominert i kategoriene: «Beste Bakeblogg» «Beste bloggfoto» og «Beste bloggoppskrift» Så tusen takk… Fortsett å lese Årets matblogger (Beste Bakeblogg,Beste bloggfoto og Beste bloggoppskrift)

Årets Matblogger 2014

Tidligere i dag fikk jeg en veldig hyggelig mail om att jeg er blitt nominert til Årets matblogger 2014. Jeg kan ikke annet enn og takke alle sammen som har nominert me,g er helt satt ut av att dere har valgt og nominere meg. Tusen takk alle som en. Det er fortsatt mulig og Stemme/nominere… Fortsett å lese Årets Matblogger 2014