Sponset innlegg
Vi feirer sommeren med og ha en liten sommerkonkurranse der du kan vinne:
«Like» Isbitform
Tetris Kjeksutstikkere
«Your mother dosen’t work here» Kjøkkenklut
Disse varene er sponset av alphageek.no og der har du muligheten til å finne masse morsomme gaver, kjeksutstikkere pluss mye mer.
Alt du trenger å gjøre for å delta i konkurransen er og legge inn ditt beste sommerminne i kommentar feltet under dette innlegget.
Husk og fylle inn e-post adresse så jeg får kontaktet deg om du vinner
En vinner blir trukket gjennom random.org søndag 20 juli.
Del gjerne konkuransen med andre på facebook.
Lykke til alle sammen
Dette innlegget er skrevet som en del av ett samarbeid med Alphageek.no
Likt og delt videre 😀
Beste sommerminnet mitt er vel når jeg og en venninne badet i 40min. Vi spiste godteri og drakk god drikke
Min beste sommer minne er da min eldste sønn kom hjem en tur. Det blir sjelden mellom hver gang. Jeg skjemmer han bort med hjemmelaget mat og kake. Det gjør ingenting at han kommer hjem med klær som må repareres eller at håret må klippes. Hva er det en mor ikke gjør for sine barn <3
Mitt beste sommerminne e å nyte solnedgang/midnattssol i Nord-Norge på balkongen med reker og hvitvin. Norsk sommeridyll på sitt beste 🙂
Må jo bli i fjor da min datter ble født
Beste sommer minne so langt er fra i dag, nydelig tur i finvær til stranda 🙂
Beste sommer minne, er rett og slett samling med familien, bading i Spa basseng,
grilling og kos langt ut på kvelden 🙂
Det er og blir ett nydelig minne, jeg aldri vil glemme.
Mitt beste sommerminne er da vi var på hytta som små barn. Grilla, spilte crocket, boccia og tennis på plena til langt på kveld.
Beste sommarminne er campingturane til Sverige som barn 🙂
Mitt beste sommerminne – var da jeg ble «gemalinne». Vi giftet oss på sommerens vakreste dag – og lovet å leve livet i lag. Bedre minne kan ingen ha – vi er fremdeles kjempeglad!
Beste sommerminne er nå: sommerhus i DK med begge barnebarna
De beste minnene fra i år blir definitivt dagene med sol, bading og grilling langs Mjøskanten med familie og venner…fra morgen til kveld <3 Hatt så mange fine dager der og håper det blir mange flere 🙂 God sommer 🙂
Mitt beste sommerminne er fra nå, vi var i bulgaria. bare badet og koste oss, og første gang vi er på ferie uten å krangle noen ting. der forholdet bare er supert
Beste sommerminne hittil var når jeg, datter og barnebarn tok et nattbad i svømmebassenget i hagen. Vi kjørte fjernstyrt båt og hadde konkurranse om hvem som klarte å dykke og fiske opp flest Polly Pocket dukker som hadde «druknet»
Beste sommerminnne besøke Disneyworld. Et morsomt og koselig sted!
Mitt beste sommerminne er da jeg var liten og dro til Årdal og besøkte oldefar. Der kunne jeg være meg selv. Jeg kunne synge og danse hvor mye jeg ville. Oldefar elsket det og ville alltid at jeg bare skulle synge litt til. Han var en herlig mann og jeg savner hvert eneste minutt jeg kunne være med han. Han var god vers igjennom og sa aldri et vondt ord om noen. Den siste gangen tante besøkte han så spurte han om hun kunne danse og synge litt. Hun sa fort nei og han ble utrolig lei seg. Han trodde det var meg <3
Mitt beste sommerminne må være roadtripen jeg hadde med datteren min i fjor sommer. Vi satte oss i bilen og kjørte uten mål og mening, og fikk sett masse av Norge. Herlig tur 🙂
mitt beste sommerminne er når vi dro til Gamla Stan i Stockholm! Det var fantastisk! Vi avsluttet bestandig dagene med god mat, ordentlig god is og vafler før vi dro tilbake på hotellet.
Det må være da jeg var med bestemor og bestefar på Sjøstrand da jeg var liten. Jeg lærte å svømme sammen med dem, og vi hadde alltid med kjølebag som inneholdt deilige brødskiver, hjemmelaget syltetøy, brus og en øl til bestefar. Vi stoppet alltid langs veien å kjøpte med en kurv med jordbær også. Korona skulle det være- det var de beste ifølge bestefar 🙂
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com
For 3-4år siden, Porto i Portugal med fammen! Vært på en del ferien, men den der må absolutt være den beste by far!:)
Det må være feriene på hytta med bestemor og bestefar på hvaler:)
SommerjobbpåTrollstua feriekoloni i Asker.Fant mengder med markjordbær og det har jeg aldri kunnet gå forbi uten å plukke.Tredde på strå,15 stk!så fornøyd.Inntil jeg kom tilbake til hybelen jeg delte med Ingeborg og hun satte seg på stråene!Hun ble hengt opp på en krok i klærne,bokstavelig talt.
Min beste sommerminne var jul, ja jul i Australia. Mens folk i Europa feiret ved å være inne, og holde seg varmt så feiret jeg på stranden i Sydney med andre fremmede. Ingen skulle være ensom på en slik dag som først juledag så fra soloppgang med jordbær og noe kaldt å drikke, til soldnedgang satt vi sammen, og grillet, og pratet, og spiste masse. Det var så herlig at vi kunne nyte dagen i varmen sammen, og det er en dag jeg husker alltid. 🙂
Rhodos sommeren 2013 <3
mitt beste sommerminne var en august kveld for snart 2 år siden, da sønnen min ble født 🙂
På Mallorca for 3 år siden, sammen med de jeg elsker <3 Barne latter, bading og god mat. Livet var herlig 🙂
Jeg har mange gode sommerminner bla. en sommer jeg lærte å lage saft av min bestemor. Vi lagde flere titalls liter saft av epler, rabarbra, solbær, rips, bringebær og blåbær.
Hilsen An Mo
an_mo1(ætt)hotmail.com
Min beste sommerminne hittil i år er å bli overrasket av hotellets eiere på bursdagen min med is og bursdagssang på Samos i Hellas! 😀
Mitt beste sommerminne so far er fra i fjor sommer da jeg møtte mesteparten av slekta på farssiden og storkoste meg på treff. <3
Mitt beste minne må være når vesla kom til verden, og det var godt og varmt stort sett resten av sommeren:)
Mitt beste sommerminne i år er utvilsom da jeg holdt mitt første barnebarn i armene for aller første gang. Følelsen lukta og opplevelsen av det lille barnet var ubeskrivlig<3
Beste sommerminne må være årets ferie til Danmark. Endelig en tur der alle sammen var friske hele turen, og vi storkoste oss alle sammen. 🙂
Da jeg ble pappa til lille prinsesse sommeren for 2 år siden 🙂
Mitt beste sommerminne må være en festival for noen år tilbake, der jeg fikk muligheten til å se to av mine absolutte favorittband, som jeg aldri trodde jeg skulle få oppleve, på fremste rad sammen med fantastiske venner!=)
At mine to flotte gutter ble født for 20 og 12 år siden 🙂 og at vi hver sommer kan samle familie for og feire de 🙂
Mitt beste sommerminne er da eg var yngre og vi badet fra morgen til kveld hele sommeren, brydde oss ikke om det regnet eller om solen tittet frem 🙂