Onsdag 24 september var ett lite knippe dyktige mat/bakebloggere samlet for inspirasjonsdag hos Idun industrier AS.
Tema for dagen var gjærbakst og ble geleidet av de flotte bakermesterne til Idun.
Dagen ble startet med en deilig frokost.
Siden var det på med forklene og inn på kjøkkenet og elte sammen deilige gjærdeiger.
Det ble kreativ lek med deiger og masse flotte boller, kringler etc ble produsert, med eplefyll, kanelfyll, sjokoladefyll og vaniljekrem.
Så ønsker og takke Idun industrier for en flott dag med masse inspirasjon og ett flott opplegg:)
Brett på brett med deilig nystekt gjærbakst ble trillet ut, her ser dere litt av det som ble laget.
Og her ett bilde av alle de deltagende takk for en flott dag fra venstre: Trine(Trines matblogg) Jonas Rod Jensen (Bakemester), Cecilie(Maison Mat og vin), Kristin(Husmorlykke), Knut Olav (Hr. Knutsen), Ida (Cakeplease), Tone (Tonesbase), Meg (Kake-huset), Helene (Kakepiken), Jon Tore Syversen (Bakemester) og Bente (Mamma’s Bakeri)
Takk alle sammen for en flott dag:)



Takk for en fin dag og hyggelig reiseselskap 🙂