
Vi kjører nå igang en give away på våre facebook sider
lik siden og lik og kommenter innlegget:)
Og en vinner blir trukket da vi når 3000:)
Del gjerne eller inviter dine venner:)
Lykke til:)
#Denbestebaksten

Vi kjører nå igang en give away på våre facebook sider
lik siden og lik og kommenter innlegget:)
Og en vinner blir trukket da vi når 3000:)
Del gjerne eller inviter dine venner:)
Lykke til:)
Kjempeflott giveaway – elsker å bake, og håper jeg får delta selv om jeg jeg ikke er på facebook …..
Jepp alle kommentarer her og på face er med i trekningen:)
Så flott giveaway <3 Jeg er med 🙂 liker på facebook <3
Ha en super dag <3
Hilsen Elini:)
Jeg er med, likt og delt 🙂 Krysser fingrene!
Jeg er med 🙂
Hilsen Katrine Helle
Så mye fint! Dette hadde vært veldig gøy å vinne! Krysser fingrene 🙂
Så flott premie! 🙂
Jeg er med 😀
Digger og deler deres flotte side:))) Blir såååååååååååååååååå inspirert, og gleder meg til å bake flere kaker:)))))))))))))))))
Har likt og delt og ønsker mye.